فروشگاه بزرگ اینترنتی ارزان مارکت
فروشگاه بزرگ اینترنتی ارزان مارکت

 


مجموعه سخنرانی های دکتر علی شریعتی


 بیش از 100 ها ساعت سخنرانی از بزرگ مرد اندیشه

دکتر علی شریعتی در سال 1312 در روستای مزینان از حوالی شهرستان سبزوار متولد شد. اجداد او همه از عالمان دین بوده اند.... پدر پدر بزرگ علی، ملاقربانعلی، معروف به آخوند حکیم، مردی فیلسوف و فقیه بود که در مدارس قدیم بخارا و مشهد و سبزوار تحصیل کرده و از شاگردان برگزیده حکیم اسرار (حاج ملاهادی سبزواری) محسوب می شد. پدرش استاد محمد تقی شریعتی (موسس کانون حقایق اسلامی که هدف آن «تجدید حیات اسلام و مسلمین» بود) و مادرش زهرا امینی زنی روستایی متواضع و حساس بود.





تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ارزان مارکت

 


ماشینهای جادویی


مستند استثنایی و بی نظیراز ماشینهای جادویی

مقایسه سرعت و کیفیت اتومبیلهای چند کمپانی غول جهان

و بررسی مراحل ساخت ماشین های بی ام و ، لامبرگینی , فراری , شورولت کوروت

مستند دوئل ماشین ها و مستند ماشینهای میلیون دلاری

تقدیم به همه دوسنداران ماشین های مدرن

این پکیج بی نظیر و استثنایی که به صورت 6 دی وی دی و با بهترین کیفیت صدا و تصویر ارائه شده است ، شامل مراحل ساخت ماشین های لامبرگینی ، فراری ، بی ام و ، کوروت ، مستند دوئل ماشین ها ( کلارکسون: دوئل ) و همچنین مستند جذاب ماشین های میلیون دلاری که به ارز یابی گرانقیمت ترین و سریعترین ماشین های ساخته شده در جهان نظیر فراری انزو , مک لارن , فورد جی تی و ...می پردازد .
این مستند جالب و دیدنی در مورد نحوه طراحی، ساخت، مونتاژ، آزمایش اتومبیلهای بسیار زیبا، حرفه ای و گران قیمت و ترکیب وسایل جانبی و ساخت هر یک در بزرگترین و قدرتمند ترین کمپانیهای تولید کننده ماشین ، که در این مستند شما با توانمندی ها و امکانات ساخت ماشینها در این کمپانیها نیز آشنا خواهید شد !! پس از پایان تماشای این مستند بسیار زیبا دیگر ابهاماتی در زمینه تولید این دسته ماشین ها نخواهید داشت !!





تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ارزان مارکت

 


آموزش فوتبال از مبتدی تا حرفه ای


به زبان فارسي


 

مجموعه آموزش ها و فيلم هاي فشرده آموزش فوتبال به شما كمك مي كند حركات و تمرينات اين رشته ورزشي زيبا را از سطح مبتدي تا فوق حرفه اي دنبال نماييد و آموزش ببينيد. اين مجموعه ي كامل و بسيار حرفه اي شامل: آموزش كليه تمرينات لازم براي پست هاي مختلف مانند دروازبان ، دفاع ، هافبك چپ و راست و حمله و انواع سيستم هاي چيده مان و .... به دو صورت فيلم و انيميشن .

اين بسته آموزشي در كمك به نوجوانان و جوانان براي يادگيري اصول علمي ورزش فوتبال بسيار مفيد است.
ضمنا فیلم آموزش فوتبال توسط ستاره محبوب فوتبال جهان دیوید بکهام همراه این مجموعه بعنوان هدیه به خریداران عزیز داده میشود.





تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ارزان مارکت

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد